Språk

My sponsor

Unlock iPhone 3G !

Zibri Status

Goda nyheter!
Min första sponsor är tillbaka,
Dom har ett grymt program!
Prova deras program, det är billigt och problem-fritt!


I kommer stämma adsense men jag tror inte det kommer
ge något, Jag har hört många liknande historier om
dom banditerna!


Version 2.6b har SLÄPPTS!
Använd CLEAR/FIX NVRAM för att fixa spammande at..
ZiPhone är favvo programmet på Apple butiker också! :)

2008-02-11

ZiPhone !


Ladda ner filen igen, nytt alternativ så man kan använda ierase på 3.9 bl basebands!
(Jag tog bort OSX versionen för det funkar fortfarande inte)
Jag tror att jag har testat det tillräckligt Här har du ZiPhone!
Det är absolut det lättaste programmet att få igång din iPhone med förutom de exklusiva avtalen.
Prova och se själv!
Windows + OSX versioner !
källkoden finns på
och
Den senaste versionen av ZiPhone finns alltid på:

Detaljer på hur det funkar, kommer släppas på sidan ovanför eller på wikin.
Inget 'Dev-Team' var direkt inblandat i detta projekt.
Detta program är baserat på alla som tror på öppna program!
(Tack för toolchainen!)
Tack till geohot för hans senaste verk.
Tack till Tissy för moraliskt stöd.
Tack till iphone-elite.org för stöd.
Tack till Viper, Tifel och ortner för att dom alltid är så schyssta.
Tack till iRev för bilden ovanför och till Mel Brooks att han
producerat och regisserat så många roliga filmer.
Och tack till iphoneelite.com för många roliga skratt också :)
Namaste,
Zibri.
P.S.
Och som en bivärkning, kommer detta program återuppliva många 'döda' basebands.
Använd bara upplåsningsalternativen.
För människor med INGET WIFI, IEMI eller BASEBAND (4.6BL):
starta telefonen i återhämtningsläge.
kör sen: ziphone -u

Inga kommentarer: