Språk

My sponsor

Unlock iPhone 3G !

Zibri Status

Goda nyheter!
Min första sponsor är tillbaka,
Dom har ett grymt program!
Prova deras program, det är billigt och problem-fritt!


I kommer stämma adsense men jag tror inte det kommer
ge något, Jag har hört många liknande historier om
dom banditerna!


Version 2.6b har SLÄPPTS!
Använd CLEAR/FIX NVRAM för att fixa spammande at..
ZiPhone är favvo programmet på Apple butiker också! :)

2008-02-15

ZiPhone 2.2


Snälla ta emot mina ursäkter.
En dum bug i 2.1 tillät inte min "Z" ikon att bli borttagen
och ställde till med några mindre problem.
Ett dumt skrivfel.
I nedladdningsrutan har ni nu ZiPhone 2.2.
Ingenting ändrat förutom att buggen är borta.
Nu ska jag vila lite, jag kommer tillbaks med nya grejer
inom ett par dagar..
Tack till joserg för den fina bilden!
Notering:
ZiPhone har aldrig brickat en telefon hittils.
IPSF eller 'freeipsf' användare kan inte upgradera till 4.03.. för att isf metoder gör basebandet korrupt och apple kollar efter det i 4.03.
Du kan fortfarande använda ziphone -u alternativet.
Jag var trött igår och klantade mig och la fel exe i packetet.

Inga kommentarer: