Språk

My sponsor

Unlock iPhone 3G !

Zibri Status

Goda nyheter!
Min första sponsor är tillbaka,
Dom har ett grymt program!
Prova deras program, det är billigt och problem-fritt!


I kommer stämma adsense men jag tror inte det kommer
ge något, Jag har hört många liknande historier om
dom banditerna!


Version 2.6b har SLÄPPTS!
Använd CLEAR/FIX NVRAM för att fixa spammande at..
ZiPhone är favvo programmet på Apple butiker också! :)

2008-02-07

Katt och Råtta


Ja, Apple och iPhone hackare är som dom.
Jag har aldrig sett Jerry be om donationer eller försena
ett "exploit" för att han inte är redo.
Det enda sättet att att komma ikapp är att arbeta tillsammans.
Så, om du tror att du kan göra något, kom till IRC
i #iphone och #iphone-dev på
IRC.IPHONE-ELITE.ORG
Och snälla, sluta tjata om upplåsning och lär er i stället allt
som går om iPhonen.
Och föresten GRAY lyckades nedgradera 4.6 BL för en månad sen.
Dom döpte exploateringen Jerry men ingen såg osten :)
Jag är ledsen att behöva säga att i den här katt och råtta leken kommer
katten att vinna i längden.
Varför? För bara en global insatts kan göra något i slutändan.
Om jag måste välja ett "team" skulle jag välja Tom's.
Dom är åtminstånde profesionella och skapar produkter som vi älskar.
Och dom var smarta nog att ta betalt för sig istället för att fråga om donationer :)

Inga kommentarer: