Språk

My sponsor

Unlock iPhone 3G !

Zibri Status

Goda nyheter!
Min första sponsor är tillbaka,
Dom har ett grymt program!
Prova deras program, det är billigt och problem-fritt!


I kommer stämma adsense men jag tror inte det kommer
ge något, Jag har hört många liknande historier om
dom banditerna!


Version 2.6b har SLÄPPTS!
Använd CLEAR/FIX NVRAM för att fixa spammande at..
ZiPhone är favvo programmet på Apple butiker också! :)

2008-02-29

ZiPhone 2.5 WOW!

Photo by Steph M.

Nu finns ZiPhone 2.5 på nedladdnings-sidan
för er alla att avnjuta!
Jag bestämde mig för att släppa den här versionen
till allmänheten direkt eftersom så MÅNGA
har hjälpt genom att trycka på våra sponsorer.
Det är inte annat än rättvist att alla skulle få den samtidigt.
Jag förslår att ni gör en återställning till 1.1.4 och inte en uppdatering
eftersom installer inte tar bort program cachen ordentligt.
Jag hoppas på att människorna på Conceited Software fixar det snart.
Efter återställningen till 1.1.4 kör ni bara "ziphone -Z Y" eller den första
knappen på gränssnittsversionen.

Ha det så kul!
Och tack för allt stöd och all omtanke.
Håll kvar, för det kommer komma fler intressanta saker på den här sidan.

Namaste,
Zibri.

Inga kommentarer: