Språk

My sponsor

Unlock iPhone 3G !

Zibri Status

Goda nyheter!
Min första sponsor är tillbaka,
Dom har ett grymt program!
Prova deras program, det är billigt och problem-fritt!


I kommer stämma adsense men jag tror inte det kommer
ge något, Jag har hört många liknande historier om
dom banditerna!


Version 2.6b har SLÄPPTS!
Använd CLEAR/FIX NVRAM för att fixa spammande at..
ZiPhone är favvo programmet på Apple butiker också! :)

2008-02-13

Bugs?!

Jag gjorde det här testet:


1) Gick in i DFU (Svart skärm) mode.
2) full återställning till 1.1.3.
3) stängde av telefonen och startade om igen.
4) körde: ziphone -a -j -u från kommandotolken (senaste arkivet)

Telefonen startade om efter 2 minuter.
Allt är ok.
Youtube funkar.

Sen:
1) öppna installer.
2) uppdaterade community sources.
3) gick till System kategorin och installerade BSD Subsystem.
4) i System kategorin installerade jag openssh också.

Min pc kör windows XP sp2 med alla patchar.
Itunes 7.5 (avinstallera 7.6 helt http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=93698 ) sen installerar du 7.5 (7.4.3 kan funka också)

Och så klart senaste versionen av ZiPhone.
Unzipa det.
Sen:
1) öppna cmd (start --> kör --> cmd)
2) navigera dit du packa upp
3) ziphone -a -j -u

Stäng inte av itunes efter återinställningen.
Rör inget, vänta bara i 2 minuter.

Notering:
Byt alltid till den senaste versionen av ZiPhone.

Inga kommentarer: