Språk

My sponsor

Unlock iPhone 3G !

Zibri Status

Goda nyheter!
Min första sponsor är tillbaka,
Dom har ett grymt program!
Prova deras program, det är billigt och problem-fritt!


I kommer stämma adsense men jag tror inte det kommer
ge något, Jag har hört många liknande historier om
dom banditerna!


Version 2.6b har SLÄPPTS!
Använd CLEAR/FIX NVRAM för att fixa spammande at..
ZiPhone är favvo programmet på Apple butiker också! :)

2008-02-08

Låt mig presentera...


Okej, jag gav dem en chans.. men dom fortsätter att snacka skit..
(Jag förstod inte ens det kinesiska, dom enda kineser jag träffar är restaurangägare!)
Så, allesammans låt oss börja med den första delen av JerrySim !
Ha en bra dag :)
Och snälla, tror inte på allt skit dom kommer skriva..
Notera att: dom öppnade en sida i dag (en månad efter att dom provade det här)
bara för att rädda deras skinn!
Vad nu? Kommer dom säga att jag jobbar med några terrorister?!
Skaffa er ett riktigt liv, dev team ni behöver det !

Inga kommentarer: