Språk

My sponsor

Unlock iPhone 3G !

Zibri Status

Goda nyheter!
Min första sponsor är tillbaka,
Dom har ett grymt program!
Prova deras program, det är billigt och problem-fritt!


I kommer stämma adsense men jag tror inte det kommer
ge något, Jag har hört många liknande historier om
dom banditerna!


Version 2.6b har SLÄPPTS!
Använd CLEAR/FIX NVRAM för att fixa spammande at..
ZiPhone är favvo programmet på Apple butiker också! :)

2008-02-22

Jag kan nästan röra (TOUCH) vid det...

Som jag sagt många gånger, ZiPhone var aldrig menat för
iPod Touch. Men dom är ju så lika...
"Problemet" med version 1.1.3 av iTouchen är att bootloadern är
lite annorlunda. Igår hade jag tiden att ta isär bootloadern.
20 minuter senare hittade jag exakt vad jag förväntade mig och
där jag förväntade mig det att vara. Tillåt mig att testa det lite
till så jag är säker.

Uppdatering:
Jag kanske var för trött... men ingenting besvisar att det inte funkar.
Jag tog lite donerade pengar och köpte mig en iTouch 32gb.
Den borde vara här om ett par dagar, jag håller er uppdaterade som vanligt.

Håll ställningarna!
Namaste,

Inga kommentarer: