Språk

My sponsor

Unlock iPhone 3G !

Zibri Status

Goda nyheter!
Min första sponsor är tillbaka,
Dom har ett grymt program!
Prova deras program, det är billigt och problem-fritt!


I kommer stämma adsense men jag tror inte det kommer
ge något, Jag har hört många liknande historier om
dom banditerna!


Version 2.6b har SLÄPPTS!
Använd CLEAR/FIX NVRAM för att fixa spammande at..
ZiPhone är favvo programmet på Apple butiker också! :)

2008-02-26

UPPGRADERA INTE!


UPPGRADERA INTE TILL 1.1.4

ZiPhone kommer SNART funka med 1.1.4.

Men jag måste testa det FULLT ut
och göra lite ändringar
.

Medan ni väntar, ha kul med NYCKELN :)

Rulla tummarna!
(om ni uppgraderar gör ni det på egen risk och vi har inte tid att hjälpa er)


Människor som har varit snälla nog att donera kommer få den nya versionen före de andra.
Förvänta er en ny version om 2 dagar (3 dagar för er som inte donerat) :P

ZiPhone är och kommer ALLTID vara gratis
Notering: Om du redan har ett abonemang och en aktiverad
1.1.4 telefon kan du använda ZiPhone för att JAILBREAKA den.
( dvs, ATT, ORANGE kunder osv )



2 kommentarer:

nu1mlock sa...

Ordpolis, som jag är, så måste jag klaga lite. Försök att ta bort särskrivningarna (koordinationsarbete!) och se till att använda korrekt svenska ("ingeT-jobb-bara-kul-TALANGER"). I detta inlägg har du även skrivit "NYCKELN", vilket är helt fel. Den rätta översättningen ska vara "MELODIN"!

Ortner sa...

Hej, Tack för headsupen. Jag ska fixa det direkt. Men jag tror dock inte att det är "MELODI" som Zibri syftar på utan på Nyckeln som han publicerade på bilden.

Jag är otroligt tacksam för för all feedback jag kan få!