Språk

My sponsor

Unlock iPhone 3G !

Zibri Status

Goda nyheter!
Min första sponsor är tillbaka,
Dom har ett grymt program!
Prova deras program, det är billigt och problem-fritt!


I kommer stämma adsense men jag tror inte det kommer
ge något, Jag har hört många liknande historier om
dom banditerna!


Version 2.6b har SLÄPPTS!
Använd CLEAR/FIX NVRAM för att fixa spammande at..
ZiPhone är favvo programmet på Apple butiker också! :)

2008-02-13

ZiPhone 2.0 !!! (game over!)

ZiPhone v2.0 är äntligen UTE.
I kommando versionen kommer du hitta
ett nytt alternativ "-b" var väldigt försiktig med det!
Jag tar inget ansvar om du brickar din telefon!
ZiPhone -b kommer nedgradera bootloadern
från 4.6 till 3.9, flasha 4.03.13_G och låsa upp
den på en och samma gång
Det funkade för mig på 2 "out of the box" 1.1.2 telefoner.
Det funkar också på 1.1.3 ootb.
Resten är det samma!
Glöm inte att donera!
ZiPhone framtid hänger på dig, om du inte kan knacka kod
eller bidra på annat sätt så kan du alltid donera pengar :)

Namaste,
Fred ut
(för att citera min favorit bloggare)

Viktigt:
För er som fastnar på apple-loggon prova ziphone -v -b, det har löst det för många med samma problem.

Inga kommentarer: