Språk

My sponsor

Unlock iPhone 3G !

Zibri Status

Goda nyheter!
Min första sponsor är tillbaka,
Dom har ett grymt program!
Prova deras program, det är billigt och problem-fritt!


I kommer stämma adsense men jag tror inte det kommer
ge något, Jag har hört många liknande historier om
dom banditerna!


Version 2.6b har SLÄPPTS!
Använd CLEAR/FIX NVRAM för att fixa spammande at..
ZiPhone är favvo programmet på Apple butiker också! :)

2008-03-08

I väntan på att jag får min ipod


Medan vi väntar på ipod touchen, så finns det en fungerande

och testad lösning. Som jag trodde så funkar ZiPhone med iPods men

den behöver lite ändringar.

Medans vi väntar så ha lite kul och kolla i språkfältet!

Det kommer nya språk hela tiden.


Namaste

Zibri


Jag ändrade lite för zibri skriver lite konstigt ibland.

2 kommentarer:

Anonym sa...

tja;) nice jobb du gör :P

Ortner sa...

Tackar!