Språk

My sponsor

Unlock iPhone 3G !

Zibri Status

Goda nyheter!
Min första sponsor är tillbaka,
Dom har ett grymt program!
Prova deras program, det är billigt och problem-fritt!


I kommer stämma adsense men jag tror inte det kommer
ge något, Jag har hört många liknande historier om
dom banditerna!


Version 2.6b har SLÄPPTS!
Använd CLEAR/FIX NVRAM för att fixa spammande at..
ZiPhone är favvo programmet på Apple butiker också! :)

2008-03-05

Hej där!

Hej där!

Jag bläddrade runt på
online users
och Jag vill personligen säga hej till vem det än
är som surfar på min sida från Cupertino!
Vi skulle kunna ta över världen, om
du bara skulle lyssna på mig.

Föresten så vill jag att alla ska veta att jag inte är en fiende.
Jag älskar iPhonen, och gillar verkligen många saker Apple gjort.
Jag har också full respekt för det som "piraterna av silicon valley" har
gjort i det förflutna.

Steve, Bill, Woz och Paul ni har gjort världen till ett bättre ställe.
Specielt du Steve, du vågade tänka annorlunda,
och du har inte ändrat på det dom senaste 20 åren.

NU är tillfället att tänka annorlunda igen, vill du höra?
(om du inte vill ringer jag Bill :P)

Namaste,
Zibri

Inga kommentarer: